بهترین هتل‌های استانبول کدام هستند؟
دکوراسیون داخلی خانه,دکوراسیون داخلی
بهترین هتل‌های استانبول کدام هستند؟
جمعه 24 فروردين 1397 ساعت 17:13 | بازدید : 195 | نویسنده : سامان | ( نظرات )

 

هتل‌های استانبول بسیار مختلف، متنوع و باکیفیت هستند و این موضوع انتخاب یک هتل خوب را در سفر به استانبول سخت می‌کند، در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های استانبول را معرفی کنیم:

Pera Palace Hotel Jumeirah

اگر می‌خواهید در زمان و تاریخ استانبول غرق شوید می‌توانید هتل پرا پالاس جمیرا را انتخاب کنید. این هتل تاریخی که معماری آن مربوط به سال ۱۸۹۲ میلادی بوده، یادآور معماری الکساندر والوری است. معماری داخلی این هتل بسیار پر زرق و برق و لوکس است . این هتل مهمانان برجسته‌ای همچون ارنست همینگوی، گرتا گاربو و آلفرد هیچکاک را پذیرا بوده است.

۱-SuB Karaköy

محله Karaköy یکی از باستانی‌ترین و پرطرفدارترین مناطق شهر استانبول نزد گردشگران و مردم محلی است. این محله در طول تاریخ یک رنسانس بزرگ را تجربه کرده است. ساختمان‌های باستانی دوران عثمانی در حال حاضر توسط بوتیک‌های مد، گالری‌های هنری زیبا و نانوایی های مدرن در این منطقه اشغال شده است. این منطقه به مثابه یک آهنربا برای مسافران و توریست‌های استانبول بوده و هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند.

هتل ساب کاراکوی با امکانات و خدمات بسیار عالی در این منطقه رویایی و زیبا واقع گردیده که باعث شده تا شما از اقامت در این هتل زیبا هرگز پشیمان نشوید.

۳- Ciragan Palace Kempinski Hotel

این هتل مانند یک قصر باشکوه پادشاه عثمانی در ساحل دریای بسفر واقع شده است. در مجاورت این هتل بهترین رستوران‌های استانبول واقع شده‌اند. اتاق‌ها با دکوراسیون کلاسیک، بالکن‌های خصوصی و منظره رو به دریا از داخل بالکن این هتل می‌تواند لحظات مسرت بخش و رویایی را برای شما به ارمغان آورد.

۴- Four Seasons Hotel Istanbul at Sultanahmet

هتل چهارفصل سلطان احمد استانبول یکی از بزرگترین و باشکوه ترین هتل‌های استانبول است؛ این هتل تا قرن گذشته قبل از تبدیل شدن به‌عنوان یکی از هتل‌های بزرگ استانبول، به عنوان زندان شناخته می‌شد. از این هتل تا بازارهای استانبول و مراکزی مانند حیاط سوفیا، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله وجود دارد.

۵- Soho House Istanbul

هتل سوهو هاوس استانبول بسیار باشکوه و با معماری قرن ۱۹ میلادی طراحی شده است. این هتل با پلکانهای سنگ مرمر مرکزی و دیوارهای با نقاشی آبرنگی یک فضای رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. مشابه تصاویر و معماری‌های این هتل را می‌توانید در بارسلونا یا ایتالیا مشاهده نمایید.

جهت مشاوره و خرید انواع تورهای استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و گرجستان؛ و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل‌ها و تورهای داخلی و خارجی به‌ویژه تور استانبول نوروز ۹۷ می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۵۹۱۷۹۵۰ (تهران) و یا ۰۵۱۳۸۰۹۵ (مشهد) و یا ۰۲۱۲۵۹۱۷۹۵۷ (سایر شهرها) تماس حاصل فرمایید .

همچنین می‌توانید برای رزرو آنلاین تور و هتل‌های استانبول به سایت www.istanbulyar.com مراجعه فرمایید.

 

https://www.mehrnews.com/news/4231739/


برچسب‌ها: استانبول ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :